Verzenden en retourneren
Verzenden
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Wij verzenden je pakket binnen 1-4 werkdagen.
Verzendkosten
Binnen Nederland zijn de verzendkosten: Standaard pakketten: € 7,95, inclusief Track & Trace. Voor brievenbuspakketten rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Afhalen kan in overleg in onze winkel in Luttenberg.
Verzenden naar het buitenland
België: € 9,95 , inclusief Track & Trace
Duitsland: € 11,95 , inclusief Track & Trace
Pakketdiensten
Wij verzenden onze pakketten via PostNL.
Neerzettoestemming
Kies je voor neerzettoestemming, dan geef je de pakketbezorger expliciet toestemming om alleen dat specifieke pakket op een veilige plaats bij je thuis neer te zetten. Heel belangrijk om te weten: wordt het pakje gestolen nadat het ergens rond huis is afgeleverd? Dan ligt de verantwoordelijkheid niet bij de bezorger of bij ons, maar bij jou als klant.
Heb je bij de pakketbezorger aangegeven dat de bestelling neergezet mag worden op een bepaalde (veilige) plaats als je niet thuis bent? Verzeker jezelf er in dat geval van dat je een geschikte en veilige plaats kiest. Wij zijn bij een neerzettoestemming niet verantwoordelijk voor schades bij diefstal, verlies of beschadigingen met betrekking tot de inhoud van het betreffende pakket.
Retourneren & Ruilen
Heb je spijt van je aankoop?
Je kunt je bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren als:
- Je de bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert.
- Het artikel compleet en onbeschadigd is en graag in, voor zover mogelijk, originele verpakking. Wanneer je een artikel wilt retourneren, stuur dan een mail naar ons: info@sfeeruniq.nl.
Dit kan binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Je kunt een retouraanvraag indienen via je account. Je ontvangt een e-mail van ons zodra je retour is verwerkt.
Wij zorgen ervoor dat we over alle gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen. Je kunt het pakket retour zenden via een DHL- of PostNL Servicepunt (kijk op www.dhl.com of www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.
De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening, deze bedragen circa € 6,95 in Nederland*.
Enkel indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan de klantenservice besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.
SfeerUniq is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen of langsbrengen. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken.
*Zware of grotere pakketten kunnen qua kosten hoger uitvallen om te retourneren. Ondanks dat wij lage verzendkosten hanteren, zijn de hogere retourkosten voor eigen rekening.
Beschadigingen
Is je bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product niet aan en vraag aan de bezorger om hier direct een melding van te maken. Wanneer je het pakket al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect is aan het artikel. Als dat het geval is, neem binnen 2 dagen contact op met ons: info@sfeeruniq.nl.
We laten je zo snel mogelijk weten of we het artikel kunnen vervangen of dat we het op een andere manier oplossen.
Ruilen
Wij bieden geen mogelijkheid om te ruilen. Mocht je een artikel willen ruilen voor iets anders; retourneer het betreffende artikel naar ons, waarna wij het aankoopbedrag z.s.m. terugstorten. Je kunt het alternatieve artikel vervolgens op dezelfde manier als de eerder geplaatste order, online, bestellen.